nana johari

January 28, 2012

Buat poster FF guna GIMP dan Photoscape


I just couldn't forgive them

Bagi sesiapa yang tak reti buat poster FF guna Photoshop atau bagi sesiapa yang tak ada photoshop, korang boleh tengok tutor dorang ni. Click pada nama dorang.


Untuk yang Diyana tu, korang scroll ke bawah. Ada tutor dia. Aku malas nak buat tutor macam mana nak buat poster FF guna Photoscape dan GIMP. So aku bagi link jelah kat korang. Lagipun dorang dah buat tutor tu. Biarlah aku kekal dengan abang PS.

Adios

1 comment: